Postvak/email vol

Het kan voorkomen dat uw postvak/email vol zit. Wanneer iemand dan een email naar u wil versturen, krijgen zij een bericht terug met de melding Mailbox is full. Dat is erg vervelend, omdat u dan geen emails meer kan ontvangen. De oplossing is vrij eenvoudig en snel. Wij gaan er vanuit dat u al bent ingelogd in DirectAdmin.

In DirectAdmin gaat u naar Email Accounts. Vervolgens klikt u op change in de kolom Password/Quota bij het emailadres waar het probleem zich voordoet. Hierna kan u bij Email Quota een nieuw limiet invoeren. Als u een getal anders dan 0 invoert, wordt dat het nieuwe limiet. Als u het getal 0 invoert zal er geen limiet van toepassing zijn (het limiet van de webruimte/schijfruimte van uw webhostingpakket is dan het limiet). Klik nu op Modify om de wijzigingen op te slaan.

Nadat u bovenstaande stappen heeft gevolgd, zal het binnen enkele minuten weer werken!
  • 1 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar:
Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?

İlgili diğer dökümanlar

Mijn email werkt niet in Outlook

Het is mogelijk dat uw email niet werkt in Outlook.Om dit weer werkende te maken, moet u een...

Ik ontvang geen emails van WebhostNow

Ontvangt u geen emails van WebhostNow?Kijk in uw spamfolder, als de e-mails hier terecht komen...

Website offline/server onbereikbaar

Het kan voorkomen dat u uw website niet kunt bereiken. Meestal bent u dan in onze firewall...

Email komt in spamfolder bij ontvanger

Als u email verzend en deze in de spamfolder bij de ontvanger komt is dat erg vervelend. Dit...

Hoe stel ik mijn email in?

Relevant: https://klanten.webhostnow.nl/knowledgebase/62/iOS-Mailserver-wijzigen.htmlDit artikel...

Powered by WHMCompleteSolution