Mijn email werkt niet in Outlook

Het is mogelijk dat uw email niet werkt in Outlook.
Om dit weer werkende te maken, moet u een aantal dingen veranderen.

  1. Open Outlook
  2. Ga naar uw account instellingen
  3. Ga naar "Meer instellingen"
  4. Ga naar de tab "Geavanceerd"
  5. Verander de poort bij "Uitaande mail (SMTP)" naar 587.
  6. Ga nu naar "Uitgaande server"
  7. Vink het vakje "Mijn uitgaande server (SMTP) vereist authenticatie" aan.
  8. Druk nu op "OK".
Uw email zou nu moeten werken!
  • 20 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Related Articles

Ik ontvang geen emails van WebhostNow

Ontvangt u geen emails van WebhostNow?Kijk in uw spamfolder, als de e-mails hier terecht komen...

Hoe stel ik mijn email in?

Relevant: https://klanten.webhostnow.nl/knowledgebase/62/iOS-Mailserver-wijzigen.htmlDit artikel...

Website offline/server onbereikbaar

Het kan voorkomen dat u uw website niet kunt bereiken. Meestal bent u dan in onze firewall...

Email komt in spamfolder bij ontvanger

Als u email verzend en deze in de spamfolder bij de ontvanger komt is dat erg vervelend. Dit...

Email komt niet aan

Wanneer u een email verwacht maar deze niet heeft ontvangen, is de kans groot dat er iets is...

Powered by WHMCompleteSolution