Mijn email werkt niet in Outlook

Het is mogelijk dat uw email niet werkt in Outlook.
Om dit weer werkende te maken, moet u een aantal dingen veranderen.

  1. Open Outlook
  2. Ga naar uw account instellingen
  3. Ga naar "Meer instellingen"
  4. Ga naar de tab "Geavanceerd"
  5. Verander de poort bij "Uitaande mail (SMTP)" naar 587.
  6. Ga nu naar "Uitgaande server"
  7. Vink het vakje "Mijn uitgaande server (SMTP) vereist authenticatie" aan.
  8. Druk nu op "OK".
Uw email zou nu moeten werken!
  • 19 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Related Articles

Postvak/email vol

Het kan voorkomen dat uw postvak/email vol zit. Wanneer iemand dan een email naar u wil...

Hoe stel ik mijn email in?

Relevant: https://klanten.webhostnow.nl/knowledgebase/62/iOS-Mailserver-wijzigen.htmlDit artikel...

Inloggen op spamfilter

Het is mogelijk om de instellingen van het spamfilter voor uw domeinnaam te beheren.Beheer...

Email komt in spamfolder bij ontvanger

Als u email verzend en deze in de spamfolder bij de ontvanger komt is dat erg vervelend. Dit...

POP3 naar IMAP omzetten

Wat is het verschil?Veel klanten maken nog gebruik van POP3. Vergeleken met IMAP is POP3 een...

Powered by WHMCompleteSolution