Mijn email werkt niet in Outlook

Het is mogelijk dat uw email niet werkt in Outlook.
Om dit weer werkende te maken, moet u een aantal dingen veranderen.

  1. Open Outlook
  2. Ga naar uw account instellingen
  3. Ga naar "Meer instellingen"
  4. Ga naar de tab "Geavanceerd"
  5. Verander de poort bij "Uitaande mail (SMTP)" naar 587.
  6. Ga nu naar "Uitgaande server"
  7. Vink het vakje "Mijn uitgaande server (SMTP) vereist authenticatie" aan.
  8. Druk nu op "OK".
Uw email zou nu moeten werken!
  • 19 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Related Articles

Periodiek rapport

Het is mogelijk om periodiek een emailrapport te ontvangen met de statistieken over de...

Certificaatprobleem email

Ontvangt u een melding in uw emailprogramma/-applicatie over een ongeldig certificaat, of krijgt...

Website offline/server onbereikbaar

Het kan voorkomen dat u uw website niet kunt bereiken. Meestal bent u dan in onze firewall...

Hoe stel ik mijn email in?

Relevant: https://klanten.webhostnow.nl/knowledgebase/62/iOS-Mailserver-wijzigen.htmlDit artikel...

Inloggen op spamfilter

Het is mogelijk om de instellingen van het spamfilter voor uw domeinnaam te beheren.Beheer...

Powered by WHMCompleteSolution