Mijn email werkt niet in Outlook

Het is mogelijk dat uw email niet werkt in Outlook.
Om dit weer werkende te maken, moet u een aantal dingen veranderen.

  1. Open Outlook
  2. Ga naar uw account instellingen
  3. Ga naar "Meer instellingen"
  4. Ga naar de tab "Geavanceerd"
  5. Verander de poort bij "Uitaande mail (SMTP)" naar 587.
  6. Ga nu naar "Uitgaande server"
  7. Vink het vakje "Mijn uitgaande server (SMTP) vereist authenticatie" aan.
  8. Druk nu op "OK".
Uw email zou nu moeten werken!
  • 59 användare blev hjälpta av detta svar
Hjälpte svaret dig?

Relaterade artiklar

Ik ontvang geen emails van WebhostNow

Ontvangt u geen emails van WebhostNow?Kijk in uw spamfolder, als de e-mails hier terecht komen...

Website offline/server onbereikbaar

Het kan voorkomen dat u uw website niet kunt bereiken. Meestal bent u dan in onze firewall...

Email komt in spamfolder bij ontvanger

Als u email verzend en deze in de spamfolder bij de ontvanger komt is dat erg vervelend. Dit...

Hoe stel ik mijn email in?

Relevant: https://klanten.webhostnow.nl/knowledgebase/62/iOS-Mailserver-wijzigen.htmlDit artikel...

Postvak/email vol

Het kan voorkomen dat uw postvak/email vol zit. Wanneer iemand dan een email naar u wil...