Postvak/email vol

Het kan voorkomen dat uw postvak/email vol zit. Wanneer iemand dan een email naar u wil versturen, krijgen zij een bericht terug met de melding Mailbox is full. Dat is erg vervelend, omdat u dan geen emails meer kan ontvangen. De oplossing is vrij eenvoudig en snel. Wij gaan er vanuit dat u al bent ingelogd in DirectAdmin.

In DirectAdmin gaat u naar Email Accounts. Vervolgens klikt u op change in de kolom Password/Quota bij het emailadres waar het probleem zich voordoet. Hierna kan u bij Email Quota een nieuw limiet invoeren. Als u een getal anders dan 0 invoert, wordt dat het nieuwe limiet. Als u het getal 0 invoert zal er geen limiet van toepassing zijn (het limiet van de webruimte/schijfruimte van uw webhostingpakket is dan het limiet). Klik nu op Modify om de wijzigingen op te slaan.

Nadat u bovenstaande stappen heeft gevolgd, zal het binnen enkele minuten weer werken!
  • 1 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Mijn email werkt niet in Outlook

Het is mogelijk dat uw email niet werkt in Outlook.Om dit weer werkende te maken, moet u een...

Ik ontvang geen emails van WebhostNow

Ontvangt u geen emails van WebhostNow?Kijk in uw spamfolder, als de e-mails hier terecht komen...

Website offline/server onbereikbaar

Het kan voorkomen dat u uw website niet kunt bereiken. Meestal bent u dan in onze firewall...

Email komt in spamfolder bij ontvanger

Als u email verzend en deze in de spamfolder bij de ontvanger komt is dat erg vervelend. Dit...

Hoe stel ik mijn email in?

Relevant: https://klanten.webhostnow.nl/knowledgebase/62/iOS-Mailserver-wijzigen.htmlDit artikel...