Het kan voorkomen dat uw postvak/email vol zit. Wanneer iemand dan een email naar u wil versturen, krijgen zij een bericht terug met de melding Mailbox is full. Dat is erg vervelend, omdat u dan geen emails meer kan ontvangen. De oplossing is vrij eenvoudig en snel. Wij gaan er vanuit dat u al bent ingelogd in DirectAdmin.
In DirectAdmin gaat u naar Email Accounts. Vervolgens klikt u op change in de kolom Password/Quota bij het emailadres waar het probleem zich voordoet. Hierna kan u bij Email Quota een nieuw limiet invoeren. Als u een getal anders dan 0 invoert, wordt dat het nieuwe limiet. Als u het getal 0 invoert zal er geen limiet van toepassing zijn (het limiet van de webruimte/schijfruimte van uw webhostingpakket is dan het limiet). Klik nu op Modify om de wijzigingen op te slaan.
Nadat u bovenstaande stappen heeft gevolgd, zal het binnen enkele minuten weer werken!
- 1 användare blev hjälpta av detta svar
Relaterade artiklar
Mijn email werkt niet in Outlook
Het is mogelijk dat uw email niet werkt in Outlook.Om dit weer werkende te maken, moet u een...
Ik ontvang geen emails van WebhostNow
Ontvangt u geen emails van WebhostNow?Kijk in uw spamfolder, als de e-mails hier terecht komen...
Website offline/server onbereikbaar
Het kan voorkomen dat u uw website niet kunt bereiken. Meestal bent u dan in onze firewall...
Email komt in spamfolder bij ontvanger
Als u email verzend en deze in de spamfolder bij de ontvanger komt is dat erg vervelend. Dit...
Hoe stel ik mijn email in?
Relevant: https://klanten.webhostnow.nl/knowledgebase/62/iOS-Mailserver-wijzigen.htmlDit artikel...
Powered by WHMCompleteSolution