Ontvangt u een melding in uw emailprogramma/-applicatie over een ongeldig certificaat, of krijgt u een andere melding over een certificaat of onveilige server? Dan kan u dit artikel volgen voor de oplossing.
Problemen op uw iPhone/iPad? Ga naar: https://klanten.webhostnow.nl/knowledgebase/62/iOS-Mailserver-wijzigen.html
Microsoft Outlook
1. Ga naar Bestand
2. Ga naar Accountinstellingen (1) en vervolgens naar Acountinstellingen... (2)
3. Selecteer uw emailadres (1) bij WebhostNow en klik op Wijzigen... (2)
4. Voer bij Server voor inkomende e-mail & uitgaande e-mail (SMTP) het volgende in, zoals op de afbeelding aangegeven en klik op Volgende: mail.webhostnow.eu
5. Klik op Sluiten
6. Klik op Voltooien
7. U bent nu klaar!
Werkt uw uitgaande email nog niet? Volg dan volgend artikel: https://klanten.webhostnow.nl/knowledgebase/3/Mijn-email-werkt-niet-in-Outlook.html
- email, certificaat, probleem, certificaatprobleem, ongeldig, ssl, tls, outlook, microsoft, office, mail, .webhostnow.eu, webhostnow.eu, mail.webhostnow.eu
- 3 Корисниците го најдоа ова како корисно
Понудени резултати
Powered by WHMCompleteSolution