Certificaatprobleem email

Ontvangt u een melding in uw emailprogramma/-applicatie over een ongeldig certificaat, of krijgt u een andere melding over een certificaat of onveilige server? Dan kan u dit artikel volgen voor de oplossing.

Problemen op uw iPhone/iPad? Ga naar: https://klanten.webhostnow.nl/knowledgebase/62/iOS-Mailserver-wijzigen.html

Microsoft Outlook

1. Ga naar Bestand
Ga naar Bestand

2. Ga naar Accountinstellingen (1) en vervolgens naar Acountinstellingen... (2)
Ga naar Accountinstellingen

3. Selecteer uw emailadres (1) bij WebhostNow en klik op Wijzigen... (2)
Selecteer uw emailadres bij WebhostNow

4. Voer bij Server voor inkomende e-mail & uitgaande e-mail (SMTP) het volgende in, zoals op de afbeelding aangegeven en klik op Volgendemail.webhostnow.eu
Voer in


5. Klik op Sluiten
Klik op Sluiten


6. Klik op Voltooien
Klik op Voltooien


7. U bent nu klaar!


Werkt uw uitgaande email nog niet? Volg dan volgend artikel: https://klanten.webhostnow.nl/knowledgebase/3/Mijn-email-werkt-niet-in-Outlook.html
  • email, certificaat, probleem, certificaatprobleem, ongeldig, ssl, tls, outlook, microsoft, office, mail, .webhostnow.eu, webhostnow.eu, mail.webhostnow.eu
  • 3 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Mijn email werkt niet in Outlook

Het is mogelijk dat uw email niet werkt in Outlook.Om dit weer werkende te maken, moet u een...

Ik ontvang geen emails van WebhostNow

Ontvangt u geen emails van WebhostNow?Kijk in uw spamfolder, als de e-mails hier terecht komen...

Website offline/server onbereikbaar

Het kan voorkomen dat u uw website niet kunt bereiken. Meestal bent u dan in onze firewall...

Wanneer ontvang ik mijn certificaat?

Afhankelijk van het type/soort certificaat kan het verstrekken van het certificaat tot 3...

Email komt in spamfolder bij ontvanger

Als u email verzend en deze in de spamfolder bij de ontvanger komt is dat erg vervelend. Dit...